01.05

Dags att krypa ner under täcket! nu ska jag sova. fast det kommer jag inte kunna göra ändå. Inatt sov inte ja ett piss! Jag har nog mina orsaker, men tankarna tar över mitt huvud så det går inte att somna. Plus att det "spökar" i vårat hus?! skämt å sido, men inatt kändes det ialla fall som de. man hörde knak i trappan, utanför mitt rum, sen hörde man små ljud överallt. Typ att dörren fuckade till! ychhe jag var livrädd. och veta att man sover själv på våningen så blir man ass rädd! då kan man verkligen inte sova! Därför saknar jag min syster, som har rummet brevid! Inte bara därför kankse men allting är så tomt! Man vaknar upp och hoppas hon ska vara där. men det är hon inte!, det har gått drygt en vecka sen hon åkte. det är 3 veckor till! jag vet inte hur jag ska klara mej. *suck suck*. men ja säger nu, hoppas verkligen hon har det bra, med en tår på kinden! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0