01:42

Jag ligger i min säng och verkligen försöker sova, men det går inte. Jag vet inte vad ja ska göra. Ändå är jag rätt så trött, men ja somnar aldrig. Jag brukar somna till min musik men ja kan inte! Jag ligger och oroar mej för massa bullshit. Och grejen är den att jag hatar mörker också, och om jag vet att mitt rum är kolsvart och ja inte kan somna, så tänker ja på saker som ändå inte h'nder. bara något jag inbillar" mej om. Fan va läskigt det är. klockan blir bara mer&mer, Jag vill sova nu, för ja är sjukt trött faktiskt. Ingen som har tips på något som gör att man kan somna snabbare?!, så snälla rara söta, skriv de isånna fall. Puss

Vart finns du min vän, just nu när jag behöver dej! /v

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt udda förslag men kan hjälpa.

lägg huvudet där man brukar ha fötterna (hjälper mig) sen kan du ligga och bara tänka " aum aum aum" eller slappna av och spänna en muskel itaget och bara tänka på det, efter ett tag brukar man somna :)

2009-12-21 @ 18:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0