18/4-2

Det kommer alltid vara det datumet!
Jag & Marcus blev tillsammand första gången den 18/4. Jag kan bara inte glömma den tiden. I fem verkligen underbara månader va vi tillsammans, tillbringade hela sommaren med dej, helt galet fint! Då trodde jag att det skulle hålla hur länge som helst, men då kom den jobbiga tiden, som ja inte vill vara med om. Jag gick hela tiden och var osäker, rädd och jobbigt fundersam.. så vi snackade om det, och bestämde att vi inte skulle ses på två veckor. Tiden gick jätte sakta och jag hann längta efter honom. Men det var inget mer med de, vi var tillsammans ett bra tag till efter de!. men då fanns det någon som ändå va fel. kändes sjukt jobbigt igen. Fick tillbaka samma känsla. Så vi bestämde att - det är slut. Fast jag egenligen inte ville det, så var ja tvungen att göra så som jag gjorde. Jag skulle bara mått sämre över att gå runt och vara osäker. Det svåraste jag någonsin gjort. Det kändes verkligen, och det gjorde de för Marcus också! fyfan. !4/9 SLUT!

Vi har hållt kontakten lite då & då. Men ingenting specciellt. Det tog ungefär 2 månader, sen va vi i farten igen. Vi började skriva mer och mer. Sen träffades vi igen!. WOOW, det kändes presic som det 5 underbara månaderna.
Fast jag måste också säga att det kändes mycket bättre nu, denna gången! Så vi bestämde oss helt enkelt att försöka igen, och det har vi hållt. Och eftersom det är den 7:de imorgon, så vill jag bara säga att jag & marcus ska behålla vårat gamla datum och så ska det va! Jag skiter faktiskt i vad alla tycker, det är verkligen inte för att det ska låta längre, OHNEJ!, det är för att vi kan inte glömma den tiden, vi behövde komma ifrån varandra ett tag, men nu känner jag att det är sjukt värt ett andra försök!! Så det får bli "18/4 minus 2 månader"
älska dej grabben! 


Y  O  U      A  N  D      M  E      B  A  B  Y .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0