2 DAGAR KVAR!

ETT LITEN JULTIPS KANKSE?!


har nämligen köpt det till min egna mammi. Jag mixade ihop lite själv, lite prylar från Åhléns. En jätte söt tvålpump, ett paket (fem) rosa små handdukar, en burk med ljus i, kaffe tillbehör och korgen. Jag tyckte det såg fräsht och väldigt sött ut. ett litet tips till era mammor om ni inte vad ni ska hitt på.



"eyy.. är det julafton på torsdag?!"
Tjenaa godingar! Det var en slapp avslutning idag i skolan. Först det första så försov jag mej,"som vanligt"- fick panik eftersom det var sista dagen, inte för vi gjorde nånting men endå. så jag kom till skolan lite efter 09.00. Då kollade vi film och det stod peppakakor,skummisar och must på borden. Det blev min frulle! Sen drog alla vi 10.00. Själv mötte jag upp grannflickan på a6:an, vi käkade på lite sen shoppade vi julklappar och annat kul.

Just nu sitter jag och softar med mina skullcandy lurar och med alla julklappar jag köpt, ska försöka slå in alla. Kan inte slå in paket men det får duga. haha. Jag har sak kvar som jag måste fixa. det är en sak till hannababe. Sen är jag klar men julens "mening". Nu ska jag umgås assss mycket med syrran, får passa på nu innan hon sticker. Redan imon drar hon :s jag kan knappt fatta det, inte hon heller! vi hörs sen hörni, ciaaao ciaaao! :)

softis hanniie,- jag har på mej babyys tröja, som luktar honom. hmm älskar dej manchiiboy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0