ETT LIV UTAN MUSIK?!

(ändrade tillbaka till min gamla design igen, för marcus tyckte bättre om denne, och det gör jag me)

Har ju varit hos Malin & Mange idag, och träffat kusinerna och käkat gott!, sen tog jag och becka lite foton. "I want to show you". (senare). Har också hört beckas *** historia, men alla sina ***** "killar". haha mycket fint att lyssna på. skön är du bruden!, för att inte va alls för hödljuda så tog vi en promenad till parken med vovsen. Så det har varit rätt lugnt hos mej idag.

Ligger just nu i min säng och softar. Lite musik,chatt och cola! hmm.. Tänkte kolla prison break, några avsnitt till innan jag somnar. då sover man gaatt sen, vill jag lova! Ska upp rätt tidigt imon. ska möta upp min hanna i huskvarna, sen drar vi upp mot a6:an.. Sen ner mot REAN i stan. alltid lika mycket folk!. vilket jag förstår.- senare sen blir det hockey, hv71-luleå. Om det inte blir ändrat så sticker jag direkt till habo efter. Få sehur det blir, på dagen ska jag iaf shoppaa. ohyeeaah!

vad vore livet utan musik?! .. sjukt bra låtar!
PROMOE - MAMMAS GATA

KEN RING - MAMMA

AFASI & FILTY - 1990 NÅGONTING

PROMOE - HEADECHE


* godnatt *

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gör du för att få in en bild bakom det vita så som du har med louise vuitton?

2009-12-27 @ 15:08:35
Postat av: Anonym

jag skulle dööööööööööö !

om inte musik fanns

2009-12-28 @ 00:58:06
URL: http://sistersbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0