GBG TOMORROW!

(som jag lovade, så ska ja lägga upp bilder på vad jag fick i julklapp!)

Tjenaafan! hoppas allting är gott med er. det är med mej iaf! Imogon ska jag till göteborg med mamma&pappa. Det blir en del shopping vill ja lova, sen lite utekäk och annat mysigt. Eftersom vi gjorde det förra året, HELA familjen, så kan det var mysigt att åka dit igen, fast nu är ju inte syrran med, fast det blir nog mysigt iaf! Tänkte kolla lite vad ja önskar mej, jag fyller ju snart år. 31 december(NYÅR) haha inte dumt de! synd om mej!

Innan jag najtar mej själv så blir det ett avsnitt av??!.... PRISON BREAK såklart! sover goast då. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, skulle du vilja kanske fixa en inl.. om hur du fixar den texten du har som rullar over the header.. skulle vara gulligt av dig om du ville det. pusss

2009-12-29 @ 11:10:09
Postat av: Anonym

Hoppas ni far det mysig i Gbg sis <3

2009-12-29 @ 16:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0