ÖNSKELISTA?!

Hej!:) Jag var ju på bäckdalh och träffade grabbarna igår, men efter de så drog jag till stan för att möta upp syrran. Vi satte oss på Coffeehouse by George, tog en fika och satt och tjötade lite. Sen drog vi mot staden. Hon tänkte att jag skulle peka ut lite till jul, vad jag önskar mej,(för jag vet ingenitng jag vill ha), men vi strosade runt i stan lite, och jag hittade massvis med stuffs jag vill ha, så det var bara till att köpa, nee inte direkt! men jag hittade lite igår som gjorde att det blir lättare för mammii, eftersom jag inte sagt någonting ännu.



Jag går ju Stylist, och då använder vi ett smink-sätt som det på bilden, fast mycket mer tillbehör. Och jag tycker det är jätte bra. Så varför inte ha ett sånt :)

Yammmii *

Jag vill ha ett namnhalsband. Har sett många tjejer som bloggar om dessa halsband, och har nu själv fastnat för ett sådant. Jag lutar mer åt det silvriga än det guldiga, för jag är mer för silver just nu. Och det ska självklart stå- hanniie på.

Finns inget bättre än PrisonBreak, om jag inte får det i julklapp, så är det värt att köp alla sesonger endå, även att det är sura pengar!  ohjaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0