I´M GONNA MISS YOU ALOT!


NU HAR DOM ÅKT!
Att slippa denhär vintern och åka till Thailand i en månad, vem vill inte de då?! Men nu är det så att syrran och hennes pojkvän(bruschii) och hans familj är just nu på väg dit. Att vara borta från sin bästavän i en månad kommer bli tufft och tomt här hemma. Jag vill inte tänka tanken, men nu är det som det är. Jag hoppas verkligen du får det kanonbra där nere och ta det lugnt :)

På morgonen idag åkte vi upp till bruschii för att säga pusshej. Hela familjen var packad och klar, de var bara att åka iväg till göteborg. Det var riktgit jobbigt att krama om jossan och säga hejdå. Det enda jag fick fram va bara: älskar dej! Det kändes, när ja kramade om syrran. Jag ville bara inte lämna henne. och när jag vet att det är en hel månad, så fick jag panik. Men det går rätt fort för henne, men INTE för mej! Första julen utan syster? hm det blir väl kul.. inte direkt! men man för göra det bästa av sitvationen. Får göra det till en mysig jul endå.

Jag saknar dej redan Jossan. och jag vill bara säga en gång till, ÄLSKAR DEJ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmh. jag började fan nästan tjuta när jossan skickade sms:et :( jävla bajs.

2009-12-23 @ 16:37:26
URL: http://josefin3h.blogg.se/
Postat av: sis <3

BASTA SIS, JAG SAKNAR DIG NATT SJUKT! Nar jag tanker pa er sa borjar jag nastan grata varje gang! shit ni skulle varit har och upplevt samma sak som jag! jag langtar tills vi ses igen! Jag alskar dig mest av allt ! <3

2009-12-29 @ 16:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0