JAG KOMMER ALDRIG GLÖMMA SMÄRTAN, JAG LOVAR, JAG SVÄR!


* EN SANN TEXT *
Jag går runt och tänker på att livet är hopplöst.
Har det någon mening, för livet är meningslöst.

Så länge jag har kämpat, men känner ingenting blir bra.
Har tanken hela tiden, det var inte den jag ville ha!

Mörkret börjar falla, mina tankar växer fram.
Jag kan inte hindra dom, det är ingenting jag kan.

Stressen, paniken och ångersten ska bort.
Jag kämpar på men ingenting jag nått.

Hoppet finns där, och jag vet jag kommer klara det.
Men just nu kan ja inte får svar på de.

Jag sitter mycket i min ensamhet.
Även fast det finns många som vet.
Hur jag mår och hur jag känner, och hur ja ser
men dom kan inte fatta vad som händer, blir bara mer.

Jag har upplevt akuten, en lång väntan på min tur.
En förklaring hur jag känner, ja vill bygga upp en mur,
så att dom kan hjälpa mej, det enda ja vill, vill ha det som dej.

vill inte känna mej så nere, hela tiden finns det stunder som gör att jag mår skit.
Jag tappar allting som ja ser de. Men jag gör ingenting med flit.

Jag har försökt så många gånger, men nu har det gått för långt
tabletter hjälper inte, nej, ingenting sånt.
Allt blev bara värre, och jobbigare tid
När jag ska somna finns det nån som sitter brevid.

Mina nätter dom blev långa, och ensam kunna somna,
Men låg uppe varje natt, huvudet fulls av tankar.
Som gjorde att jag inte ens kunde andas.
Att tänka på framtiden gör att man blir stor.

Känns som att döden börjar närmar sej
hur kan det var så, jag som är så ung.
Dessa tankar jag har, är det verkligen normalt.
Varför lägga ner tid på att tänka så.
Frågor man inte ens får svar på.

Min mamma, min pappa & min syster var mitt stöd.
Utan dom, så skulle jag varit körd.

Finns ingen som dom, som kan vara mycket bättre,
Finns många som bryr sej, men ändå är dom bättre

Min syster, min halva som betyder mest för mej
hon är den som jag älskar, vill vara som dej

Att mina tankar ska försvinna, det är det enda jag begär
Jag kommer aldrig glömma smärtan, jag lovar, jag svär.

Jag är rädd för att försvinna, vill inte lämna de här.
Min familj, mina vänner är de bästa som finns där.

Gick hemma en period, då ingenting fungerade
satt alltid i mitt rum och funderade.
Saker som hänt och som kommer hända
det känns som jag bara ha en dålig känsla.

Tog ledigt från plugget jag va den som mådde sämst.
En väntan att allt ska bli bra det va ju hemskt.

Sällskap va min mamma, hon hade det svårt.
Hennes dotter ligger hemma och ingenting hon åt.

Jag ser de som en mardröm allting som har hänt
Att mamma&pappa va dom som vara där för allt ja känt

Att ha dom vid min sida, har varit stort
Alla dagar jag vart hemma. Det har jag någonting emot.

Min lärare, han hjälpte mej att komma tillbaks.
Till skolan, till andra och folk som har undrat.
- Va har du vart Johanna, vi har saknat dej så
Jag är glad för dom som bryr sej, det är inte få.

Mina tankar får inte finnas i mitt liv.
Det måste vara nån slags tanke jag lever i.

Mina tankar har funnits sen 8 år tillbaka
Ja kämpar på för gått för att dom ska glömmas bort.
När farmor lämnade oss, ja var liten så men
Det var en sorg jag aldrig glömmer, ja var liten och rädd och ville inte bli sedd
Jag insåg då att livet nångång ska försvinna
Vilket gjorde att tankar krig döden börjar brinna

Ingen fattar hur jag känner, inget som jag ser.
Hur jag upplevt min tid till tankar som blir fler.

Jag fastnar i mina tankar, och försöker komma loss
paniken kommer snabbt och ja är inte den som slåss.
Men när tanken är kvar det är den som gör det svårt
Att ja kanske sparkar på eller gör det väldigt hårt

Vill inte skada någon, det är det minsta ja vill
men i min situation, så kan det slå till.

Jag är rädd att det ska bli något som ja gör
Jag skriker mitt på gatan, så alla andra hör
Bara för paniken kommer, blir allting såhär
Inget är planerat, det kommer bara sådär.

Det finns många som mår dåligt men ingen som märker nått.
Sök hjälp, det är värt att de ska hjälpa till med allt som du har fått.
Problem eller ej, dom finns alltid för dej!

Socialen en gång i månaden är ingenting ja lever för
ja hoppas att ja slipper de, för det är tankarna som stör
Att få hjälp av någon som kan prata om sånt här
känns att det är meningslöst men skönt att hon finns där

Jag har varit med om mycket som har varit svårt.
Men med bättre tankar nu kan ja säga det vart hårt

En dålig tid i livet är nått alla måste ha, men en del är det längre, andra har de bra.
Mina tankar kommer aldrig försvinna från mej.
Jag kan bara acceptera att dom finns här hos mej.

Försöker leva livet på alla sätt och vis.
Men de gånger som är svåra är det bara en kris
En underbar familj som jag alltid har där, och som kommer alltid vara kär.
För de är dom som gör ens liv mer än du sitter i.


* by: hannii *

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla söt är du ! <3

2009-12-02 @ 22:17:16
URL: http://ekfeldt.blogg.se/
Postat av: manch

älskling :)

2009-12-02 @ 23:00:58
Postat av: Martina

Vilken text :s mår du bra nu? himla söt är du

2009-12-02 @ 23:22:29
Postat av: :)

texten <3

2009-12-02 @ 23:23:42
Postat av: hanna

texten är underbar och du är så jävla finast min hanniie. (L) you and me.

2009-12-03 @ 06:11:29
URL: http://hannabyman.blogg.se/
Postat av: A

<3

2009-12-03 @ 19:09:03
URL: http://alexandragocan.blogspot.com
Postat av: Lisa

Hannii du är en av dom underbaraste människorna ja känner och jag hoppas att du vet att jag alltid kommer att finnas för dej gumman och jag vet att jag inte är den enda<3 när ja läser de du skriver blir ja helt tårögd:(, finns alltid här för dej<3<3

2009-12-03 @ 19:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0