JULSHOPPING PÅ A6:AN

NÄSTAN KLAR!

Fixat julklapp till min baby
Fixat Julklapp till Grannflickan

Köpt en julklapp till mej själv (a)
Och fixa julklapp till mammii.

Efter skolan blev det en runda på a6:an. Men sheet, va folk de va eller. Det kan jag förstå innan jul och allt men ych, hatar när det är för mycket folk. och man ska vara där och shoppa. "akta på dej kärring". Måste till stan imon igen, för jag måste köpa till lite saker som jag glömde idag. men det kan jag inte berätta nu! Jag Och hanna käkade lite innan vi stack hem, - donken, gott! Sen träffade vi på Johan och atterling. haha så sköna är dom. Vi fick sedan skjuts utav Salestam till rosenlund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0