KVÄLLS MYS


Efter en seg dag i skolan och en full a6:an med massa kåta julshoppare så är jag äntligen hemma! En glögg och pepparkakor med grannflickan är ju inte så tokigt. Ska dra in till henne snart tänkte jag, måste bara fixa lite stuffs här hemma. Och jag kom nu på att jag måste köpa en fet godispåse tills imon, för det är sista dagen vi går imon(alla har ju typ redan slutat, suck!) men vi har bara lite julmys med, film, julbord och annat juligt. Så det blir nog rätt nice.måste kila iväg nu. Glöggen väntar. vi hörs senare. PUSS & KRAM /hanniiie

Imonkväll blir det en satans go myskväll med syrran innan hon sticker till Thailand en månad. Hon drar dagen innan julafton, alltså på Onsdag. hmm sorgligt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0