PROVDAG

Gottfolk, hoppas ni haft en bra helg. Ja har haft en jätte bra helg iaf. det började med att jag och manchiiboy träffades i fredags, för vi hade ett halv år i fredags! You'n'Me baby

Idag är det måndag och I´m back in school. Eftersom det är bara två dagar kvar innan lov, så har vi en provdag idag. Ifall vi missat att göra prov eller vi fått underkänt på något så finns det chans till att göra det idag. Jag har just nu lämnat in mitt tredje prov. Och jag har ett kvar. Men jag har också två inlämningar kvar att göra. Jag är snar färdig med den ena men håller på med den andra nu. Ja ska skriva om modevisingen som vi hade förra torsdagen, en lång inledning,syfte och massa skit. Men det fixar hanniie ;)

Jag slutar skolan när jag gjort mina prov. och det är snart!. efter skolan blir de stan me bästa brud, hanna såklart! jag måste fixa Julklappar till mina kära. dela till grannflickan, men det blir rätt lätt. För hon är tjej och har samma smak som mej typ. Men sen ska ja fixa till killen. Det blir inte lika lätt. men faan, tanken som räknas- ellerhur sa vi baby?! :)
Sen ska ja kika efter en nyårs outfit också. en skinnklänning ska det bli! Vi hörs senare sen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0