SER FRAM EMOT EN STRESSIG DAG!

Tjenaatjenaa!, Just nu sitter jag och funderar på hur det verkligen kommer gå imorgon, fail modevising?! nejnej, nu får jag inte tänka negativt. Det kommer bli som det blir. Det kommer bli en stressig men jäkligt rolig torsdag!. Min modell är Rebecca Lindberg, som också är min kusin. så hon har presic varit här hos mej. Vi har kollat ut massa outfitar, stylingar och frisyrer tills imon. Det är jätte roligt att just becka kan vara me, för hon är en tjej som kan ställa upp på allting. Och eftersom josefin:orna inte kunde, tyvärr! så har vi alltid becka som är med på allt, kanon!

Så som dagen ser ut imorgon/torsdag:
10.00 - alla stylister samlas för att planera schemat över dagen, tjecka läget över catwalken och annat..
12.00 - alla modeller kommer.
Sen ska vi bara öva,öva och öva...
Drar en sväng till stan med becka. Kolla om vi hittar en outfit tills kvällens föräställning och käka lite foood!
Sen blir det mer övaning..
19.00 MODEVISING!

Nu måste jag fortsätta mitt stress här hemma, måla naglar, fixa skiva,kläder, och packing till morgon-dagen. Så jag hinner inte sitta och babbla massa skit nu?! Så vi hörs imorgon, då jag kommer med massa bilder och annat. PUSS & NATTII/ hannii *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0