TJAA MÅNDAG!

* TjenaaTjenaa *
För det första måste jag bara säga att jag hatar detta äckliga PISS vädret. Det regnar, blåser och håret blir fuck och ah.. det är inget åh hurra för helt enkelt! SUCK!

Just nu sitter jag i skolan med tjejorna. Har presic haft en seg sämhälls lektion på 80 minuter och jag har inte gjort ett skit. Orkar inte!. Nu har vi en paus, då ja tänkte ta mej lite kaffe :). Och föresten, så har Sandra bytt till den andra stylistklassen, och jag ser igen mening med att göra det. Vi har hur roligt som helst här i våran klass. och så byter hon?! Fuck her!! men istället så har Ronja bytt till våran. Dom bytta bara plats. Jätte roligt. hon är en mysig tjej. men jag kommer sakna sandra i våran klass.

aja, nu ska ja ta mej en LPP ;)

PUSS /hannii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0