ALLA DESSA SKVALLER BLOGGAR.

Sitter just nu och kollar på alla dessa skvaller bloggar som finns här för jönköping! Man hittar skvaller vart man än vänder sej. Dethär är en blogg som kallar sej Jönköpingsgossip.blogg.se. Hittade mej själv på sidan. Ni kan ju läsa själva, men det står om min "nya kärlek! mej & marcus. Plus att det finns några som har tipsat om mej & marcus. men inte bara det, det finns några som har tipsat om min vän Hannas blogg, och min blogg? fast jag heter ju inte J-liiindberg, det är ju min bilddagbok!; men ah skit samma.. Det är ju rätt kul med sånna bloggar, men inte när man får höra massa skit. Det förstår jag me! vi gillar skvaller :D





Bilder är tagna från skvaller bloggen. http://jonkopingsgossip.blogg.se



Hittade ju mej också på en annan av alla skvaller bloggar, det jag skrev om tidigare på bloggen. Dom kallar sej Jkpggossip. Det är jätte kul att höra vad ni tycker, och det tackar jag för!, Blev så jävla chokad när jag såg de första gången!. Det är ju inte alltid man får höra "Dagens snygging" . =)


Bilden är tagen från skvaller bloggen http://Jkpggossip.blogg.se
SWEEET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0