CHRITMAS WITHOUT MY BEST FRIEND!

Det är ungefär 6 veckor kvar till jul, visst är det mysigt, men jag orkar knappt tänka på de, för det kommer inte bli en jul om inte syrran är hemma. kommer sakna henne som sjutton! Du är borta från mej en hel månad, inte okej! Jag kan sakna syrran när hon är borta en dag, hallå?! hur ska jag klara dehär? Min jul är liksom: tända ljus, hemma mys med familjen, glöggkvällen med brudarna, julmarknad, god mat, och julpresenter och hela kittet. Men hur tomt kommer det inte vara när jag vaknar upp på julafton och alltid brukar springa in till syrran det första jag gör, och ge henne en bamsekram och en julklapp, som vi alltid gör. Men så blir det inte iår. Hon är så pass stor så hur drar istället utomland med pojkvännen(bruschii) & hans fina familj i en månad. De slipper kylan,snön och mörkret. Istället får dom mycket värme,stränder och allt man kan tänka sej. En upplevelse, verkligen! Men men, jag är glad för hennes skull såklart! avis kan man ju också säga att jag är. Jag får se till att göra det till en mysig jul helt enkelt, tillsammans med mamma&pappa, och min älskling! Vännerna blir det en hel del kan jag tala om!, eftersom min bästavän lämnar mej under en "kort period" så betyder det ju inte att det inte finns nån mer. right. I gonna miss my best friend!


syrran & pojkvännen (min bruschii) - jag love you both!

Ni är fan oslagbara tillsammans! det går inte att förklara men jag gillar att hon håller sej kvar!, va skulle det vara utan bruschii? hmm ingen föredetta "brat", ingen gangstaa, ingen som är som min bror, och ingen så jävla shön & snäll! nejnej! det går inte.. det är dom förfan.. thats it!, sorry alla andra offer, syrran har hittat sin kärlek, och den kommer bli långggg :D HA!


BÄSTISAR!.- ett liv utan dej, jag kan inte tänka tanken!

_______________________________________________
Men eftersom hon åker till Tahilnad så har jag en liten lista på smycken! =) haha

PICS OF CHANEL!
Visst är det snyggt!, det blir en beställning av syrran sen när hon drar! har en "liten" önskelista till henne.


tjaaow sweties

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min älskade syster min. Tanken på att jag ska åka ifrån dig, känns inte alls bra! Men tänk såhär, som tur är så är det bara en månad. Och då kommer jag hem till dig med massa fint förhoppningvis :D kommer kännas tomt den månaden, det kommer det helt klart! men kommer tänka på dig & sakna dig varje dag! DU ÄR BÄST!

2009-11-18 @ 11:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0