DE E LA GAATT!

♥ Tjenaa tjenaa!! ♥
Det är bra med er hoppas jag, med mej själv är det faktiskt jätte bra just nu.. Har haft en seg dag idag men nu har jag piggnat till lite efter ett besök hos Anna. Alltid lika skönt att prata av sej. I natt drömde jag drömmen jag drömt 3 gånger i mitt liv. haha sägs ju att tredje gången går ju i "uppfyllelse", fast min dröm är den overkligaste men man vet ju aldrig?! tsss, jag drömde den första gången när jag gick i trean, ja kommer ihåg det så jävla väl. Sen har den bara föjlt med mej. Jag pallar inte säga den, om den går i uppfyllelse, så kankse ;)

Idag har vi hade Naturkunskap& svenska på morgonen, det tråkigaste jag vet!; tur att man har sin dator på lektionen. Eftermiddagen består av stylist, men idag hade vi lektion istället för att styla. Sen planerade vi lite inför våran modevisning i början av december ska den vara. Kommer bli sjukt roligt! Jag berättar mer om det senare på bloggen. Nu ska jag ta mej nått att käka.. väntar också in hanna som sover hos mej idag! de e la gaatt! =)

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0