DET GILLAR VI

Tjenaa bloggisen!
Jag har inte bloggat på ett tag, för ja inte har orkar men nu är jag igång igen. Just nu sitter jag hos pojkvännen. Väntar på att han ska blir klar i duschen, självklart passar ja på att blogga. Har haft lite ledigt nu torsdag och fredags för våra lärare drog till stockholm för att arbeta, vet inte ritkgit varför, men jag skiter i vilket, bara vi får lite ledigt. I torsdags började våran dans igen =). det har varit uppehåll i två veckor, men det va riktigt kul att shakea lite, ni som inte vet vad jag går på för dans, så är det reggaeton. Måste bara säga, om man gillar att röra på hela kroppen, (skakea rumpa,bröst och höfter och hela kittet) så är det en dans som passar dej! Det gillar vi..sjukt roligt!


dans är livet

Men nu måste jag kila, men hoppas ni får en bra & galen fredagkväll ;) måste också bara säga att frågestunden håller på tills på söndag, men ställ era frågor nu förfan ;) 
pussspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0