REAL LOVE!

johanna lindberg
det finns inte ord hur mycket du betyder för mig, du är i mina ögon den bästa tjejen jag träffat. finns ingen, seriöst ingen så bra som du!
allt blir bara bättre och bättre varje gång du och jag träffas. Jag vet att vi är ganska olika och tänker på lite annorlunda sätt, men det är det som är de som gör att jag gillar dig, Man lär sig ju av varandra och tänk er om tjejen och killen var exakt likadana, hur tråkigt skulle inte ett förhållande bli då? ganska tråkigt faktiskt. det roliga är ju att lära sig av den andre. Så jag tycker att det MESTA är mycket bra mellan oss, finns ju endel småsaker, men det får man ändra på eller leva med, men som det är nu vill ja inte ändra på något alls, det är perfaaa! :)

JAG ÄLSKAR DIG SJUKT MYCKET ÄLSKLING!


/manchan


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni två är så himla söta :))

2009-11-18 @ 11:25:16
Postat av: hannii

älskling! :o <3 fan va fin du är!

2009-11-18 @ 11:28:29
Postat av: Anonym

hjbbljkbbbkgfbrudfgyhuijkolp<zxcvbnm,<zxcvbnm,cnm,zxvm,<zxvm,zxcb,.asdfklertyuopsdfglözxvnm,adfklsjklöqpa

2009-11-18 @ 13:47:14
Postat av: Anonym

fyfyfyfy, ni är verkligen gjorde för varann, ni är jkpg's egna par. blir nästan tår ögd :( :)

2009-11-19 @ 18:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0