LIGGANDES HEMMA!

eh tjaaa babes! =) Jag hoppas ni mår bra, det är ju snart helg ju!, Själv har jag varit liggandes hemma i två dagar, för jag har haft shiit ont i magen och mår illa hela tiden. Men jag vet inte riktgit om det va för vaccinsprutan som jag tog i tisdags. PLus att jag har sjukt ont i armen, haha det gör as ont! jätte jobbigt, aja nu ska jag inte vara så lipig, det går över! Igår kom baby hem till mej, jätte mysigt vart de! han är så jävla gullig min pojk! :) Orkar verkligen inte vara hemma mer, det är mycket roligare i skolan med alla. Det roliga är att borde jag,hanna,malin & lotta ligger hemma. Ingen visste nått! haha





En video från skolan. Jag & hanna, HAHAHA! :D


fan va söta! tss

Kommentarer
Postat av: johannie!

hahhaha fyfan vad söta nir är :)!!!

2009-11-19 @ 19:48:39
URL: http://johannastahlkrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0