fre-lör-söndag


SÖNDAG:
Vaknade upp med hannabästbyman. haha vi va sjukt sega efter gårkvällen, det blev rätt sent igår! men lyckad kväll. Vi tog oss något att käka sen drog vi ut och jobbade. Himla jobbigt! men tjäna pengar är inte fel. Vi drog en film sen när vi kom hem, bara tog det lugnt. Hanna åkte hem sen vid två tiden. Sen gjorde jag iordning mej till stan. Julskyktning med sis & tina. Äckligt mycket folk. vi tog en fika på Coffé house by george, sen blev det shopping. Vi var inte är länge, jag träffade på elin & sebbe, så jag föjde med dom hem. Tjötade lite och gjorde inte mycket. de e gatt! min kväll tillbringade jag självklart tillsammans med grannflickan. Hur mysigt som helst. Tog lite thé och kladdkaka och satt och pratade om allt! mysigkväll!

LÖRDAG:
Vaknade upp med älskling :) lamaa är vi!, ingen orkade gå upp. haha men tillslut gick vi upp och käkade. gott!
vi gjorde inte så mycker mer än att vara drygt lama. sen skjusde mannelito oss, marcus skulle till DH, och jag drog till a6-an och mötte upp hanna. hon har varit sukt hela veckan så det var skönt att träffa min tjej igen! min tanke va att jag skulle hitta ett par skor, men det fanns inga som dög åt mej. men hanna hittade ett par partyyklackar. nicenice!
vi va inte där alls länge, vi tog oss hemåt till mej och softa lite, vi gjorde oss iorning oss till kvällen, fest hos sebbe. DRA ÅR FAN VA GOTT! men stressigt som fan hade vi! men vi hann me bussen och allt. Hela folket va hos sebbe, det var riktigt nice.

de stora grabbrna kom senare sen, och tobee va la kankse inte helt pigg. deckade hos sebbe. haha sleeten kille! :) vi skulle egentligen gå hem, men aldrig att jag går med honom hem?! kan han ens gå.. men mannelito (pappa) kom och hämtade mej,hanna & tobee, haha!


FREDAG:
Först i skolan, kände mej inte alls pigg, jag hade ont i magen. men jag gick ändå. Underdagen sen vid luchen så kände jag mej helt konsig, yr & mådde sjukt dåligt. Vi hade datakunkap, och det var jätte varmt inne i klassrummet, så jag var tvungen att gå ut och ta frisk luft. Men det hjälpte verkligen inte. jag satte mej utanför, sen la jag mej i lärarrummet. jag låg och skakade hela kroppen, det var inget jag kunde hindra, men jag visste inte vad som hände. Jag låg och skakade och jag helt blek i ansiktet, sen kom jag inte ihåg så mycket mer. Mammii kom och hämtade mej, och jag åkte hem och sov hela dagen sen. Vaknade vid halv fem ungefär, och vid sex tiden så skulle vi på släktkalas, anton mannen har fyllt år.

Jag mådde inte jätte bra på kvällen heller, trött & sleeten. men det är ju nästan självklart att man blir! Gick ner till anton och grattade honom en stund, älskling kom senare sen!. saknat honom massa. Vi stack hem sen och kolla film och mysig vart de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0