HELGEN

SÖNDAG: "(grannflickans & min dag)"

Började min söndag med att jobba, i det kalla vädret. Bhuu!, Sen va det bara hem åh fixa sej litagrann, innan vi ska till mormor & morfar!, för det är ju farsans dag idag.. får vi inte glömma! Träffa släkten b.la, =) sjukt kul!
Och eftersom det är söndag idag så betyder det att det är grannflickans dag! alltid), men hon va ju hos sin morfar och jag min, så kvällen är iaf planerad med henne & framförallt tv-n, tänk på att det är sista programmet av - ensam mamma söker!. MISSA INTE!

LÖRDAG:
Vaknade upp hos Marcus. Vilket är hur mysigt som helst. Gjorde inte allt för mycket på dagen, tog det mest lugnt, slappade och myste. Fin lördag-dag! =) Andra plander på kvällen, mitt tåg hemåt gick vid halv fem ungefär. Mötte upp Elin på juneporten, tog en fika och satt åh tjöta lite! Sen blev det chillkväll hos elin med alla polare. haha skön kväll! "det är ju förfan värre åh bara ha chillkväll, än fest ju" hmm det håller jag med om.. det va de!

Tillsammans igen!, :)

NATTEN TILL LÖRDAG!

FREDAG:
Min fina vän HannaBästByman sov hos mej inatt. eller ah, hon håller på att flytta in hos mej som sagt, riktgit fint att ha henna hemma hos mej. Rätt slapp dag i skolan. Började dagen med en go sovmorgon fram till 09.50. Första lektionen hade vi engelska, kollade film (bend it like backham). Och en sjukt go lunch efter de är ju inte fel.! Vi slutade dagen med Datakunskap med Robban. Riktgit skönkille är han! inte bara för vi fick sluta tidigare men bara allmänt.

Sen blev det bara att ta bussen hemåt. en tupplur på de. Sen gjorde jag bara iordning mej lite snabbt för att ja inte ska missa tåget till Marcus! INTE KUL ANNARS! Fredag kvällen blev rätt lugn men mysigt som fan. . . .




Kommentarer
Postat av: hanna

älskar att va med dej baby <3

2009-11-08 @ 20:02:40
URL: http://hannabyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0