HEMSK & LÅNG NATT!

Varför kollade jag på filmen?! onödigt som fan, jag har inte kunnat sova på hela jävla natten. Jag har legat vaken med lampan tänd hela tiden. Jag har skrämt upp mej själv genom att jag tror att det ska hända något medans jag sover, vilket har gjort att jag inte har sovit inatt. Fast jag va ju rätt beredd på de, för det är sjukt många som inte kunnat sova p.ga den filmen. Men jag var ju så dum och kollade på den endå. Jag har kollat på klockan hela tiden inatt, och det har gått så sakta så man får ju panik. Man vill bara att det ska bli dag igen. Natten har varit skit lång och skit läskig.aja men jag tycker ni ska se filmen.. NOT!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3

2009-11-16 @ 10:11:03
URL: http://josefin3h.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0