LUGN HELG!

SÖNDAG
Jobbjobbjobb, upp och jobba! grannflickan följde med mej idag, gott att ha nån att snacka med emellan åt! Sen har vi tatt det lugnt, vi snackar ju om söndaaaag! seg som vanligt! Zzzzzz

LÖRDAG
Upp tidigt, fixa mej lite innan jag ska iväg till skolan, på en lördag?! Jo så är de, vi har öppet hus för alla intresserade 9:or som vill gå Stylist eller nått annat av valen på skolan, spa eller skydd&säkerhet! Men det var faktiskt rätt skoj. För det var jätte mycket folk där, det var många söta tjejer som va intreserade av stylist, och det kan jag förstå för det är sjukt kul. Om man är mycket för utseende,smink,hår,styling så är det ju perfekt linje! verkligen.. Så jag var där och fixa sminket lite, stylade mej själv och några tjejer, sen fixade jag lite frisyrer och annat. Så det var trevligt tycker jag!, och efter 5timmar i skolan på lördag, blir man ju rätt slut! så jag åkte hem och la mej, sjukt trött va ja!, och jag skulle egentligen till min älskling idag, men det blev inte så heller. för jag var seg som fan!, saknar han!
Senare sen: så gick jag & mammi in till grannflickan. satt vi där oh tjötade lite. drack glögg, åt godis ,och lyssnade på jullåtar jätte mysigt va det! fick en känsla av julen!. sen va det bara godnatt för min del!

FREDAG

Jag orkade mej ta till skolan idag iaf.. dock va jag väl lite seg och hade ont i magen, men jag klarade av att gå till skolan!, Rätt soft dag måste jag säga, hände inte så mycket. hade vanliga lektioner, slutade tidigt. Tanken va att jag skulle åka till min älskling direkt efter skolan, men jag åkte hem sålänge. för jag slutade så pass tidigt. Sen var jag inte så pigg på nånting, sov när jag kom hem, va helt slut. Sen orkade jag inte åka till marcus, för jag kände att jag ville sova hemma, för jag skulle upp tidigt imon!, så killpolarna kom hem till hem en stund, tog de rätt lugnt tycker ja.
Så jag gjorde inte mycket den fredagkvällen, men den blev endå bra!




HEEEEJ MINA VÄNNER!
som ni har märkt har jag varit lite off de här dagarna, men det beror på att jag inte har orkat blogga, vilket man inte behöver hela tiden, men andra sidan är det jätte roligt att göra det. I tisdags fick mamma med mej att ta vaccinsprutan som jag har varit emot jätte mycket. Dels för att jag tror inte den kommer hjälpa, eftersom det är influensa varje år, plus att jag vill inte "gå baklängest" haha det är något vi kör med i skolan just nu. skämt å sido. men iaf.. jag,syrran & mamma åkte ner och tog dendär sprutan i vilket fall. Det var hur mycket folk som helst. Det var bara till att ställa sej i kön, men det gick rätt fort sen när man väl stod där. Snart va det min tur och jag är inte rädd för att ta sprutor, inte om vi ska jämföra med min söta syrra som dock är skit rädd för dom!, hon är väldigt lätt för att svimma, så jag stog i kön åh retade henne lite, tyckte ja va sheet kul! haha =) men jag ska säga att sprutan gjorde inte ett dugg ont, ohnej! det var bara dagen efter man kände hur jävla ont det gjorde. Hela armen var ju fan förlamad?! det kändes typ så. Och inte nog med de, jag blev dålig efter att jag tog den.

Jag fick jätte jätte ont i magen och mådde illa hela tiden. Jag kunde inte gå till skolan. Så jag stannade hemma. Hade så ont! Och syrran fick mycket feber och blev också hemma liggandes i 3 dagar. Jag stannade hemma Onsdag & Torsdag!  Så jag har varit lite off den här veckan känns det som, men det ska nog bli bättring på de!



* CIAAAO! *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0