LYCKLIG TJEJ!

Jag tror jag är den lyckligaste tjejen just nu, =)
Kärleken är tillbaka efter en lång väntan på att träffa dej igen.
Första gången jag såg denna killen, va på nätet, dam it! vilken kille tänkte ja!
Jag börja snacka med denna killen, det visade sej att raggan (min lilla kusin) kände honom. Vi bestämde oss att träffas, vilket vi gjorde rätt snabbt. Jag träffar den här killen mer & mer. 18/4 blev datumet!! ni fattar. Vi tillbringade hela somarn med varandra. bästa somarn ever!!. Hela 5 månader va vi tillsammans. fina månader måste jag säga, men ibland kommer stunder som gör att ingenting fungerar. Behöver inte säga mer. Någon gång i september tog det slut mellan oss. jag har aldrig varit så nere som ja va den månaden. Jag behövde väldigt mycket tid för mej själv. Umgås med mina kompis och bara ta det som det kommer. Då hade jag ju inte släppt honom i mina tankar, ja gillade honom sjukt myckert, och det försvinner inte över en dag! Vi har hållt kontakten lite emellan åt. Efter ungefär en och en halv månad så börjar vi att träffas igen. Och jag måsta bara säga att jag är nu den lyckligaste tjejen. Kärleken är tillbaka. Det känns som det kommer bli ännu bätte än va det va innan. Han får mej att må bra, jag trivs med dej!

MarcusJalkander v




Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhidaijsjndf :D:D:D:D:D:D

så jävla



G

O

S

I

G

T

2009-11-02 @ 09:39:14
URL: http://hannabyman.blogg.se/
Postat av: Anonym

så fina ni är tillsammans (:

grattis söta du <3

2009-11-03 @ 18:59:40
URL: http://emmaajohannsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0