MAMMA KÄRLEK

ENSAM MAMMA SÖKER

Helena & Oscar har alltid haft något sen programet startade. Hon föll för honom redan första veckorna. Och det har hon hållt kvar. För det blev såklart dom tillslut. Det viste man ju nästan att de skulle bli dom. Sötaste paret!


Helena- "du & jag,hjärtat!"

Madelene hittade inte sin kärlek efter hennes galna sommar med hennes killar, men hon ser det posetivt och i dagens läge så har hon nog hittat någon verkar det som?!


Madelene- "Jag har faktiskt träffat någon som jag kan smyghångla med"

Ulrika & Lasse blev sommar paret, det visste man ju också!, passar sjukt bra ihop. Och det sista avsnittet blev en romantiskt middag, när lasse också visade sina talanger med röst. Han sjöng en låt till Ulrika och gav henne armbandet hon kollade ut på stan. Armbandet betyder- "han&hon". Fint par!


Ulrika- "Det är du&jag som ska fortsätta resan vi har påbörjat"!

sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0