PIGG TJEJ!

HAAAAJ!
Det är andra natten jag inte har kunnat sova. hur svårt är det att bara slappna av, bluna och försöka sova... Så himla svårt kan det väl inte va!, men endå har jag varit vaken inatt. kankse hann sova en timme, men det är fan inte mycket! Så när jag gick upp i morse så va ja rätt pigg, men just nu känner jag bara hur trött jag är. Har presic haft samhällskunskap, och nu väntar jag på matten, men innan de, tänkte ja ta mej en LRP!. Och jag såg fram emot att träffa min Hanna idag ju, men hon har fan inte dykt upp än, Hon ligger säkert hemma och sover just nu, och det skulle jag ju inte tackat nej till!, Men Hanna, ja vet att du läse detta nu, men kom till skolan nu dtt fyllo! :) miss you!




Kommentarer
Postat av: hanna

muhu :( SAKNAR DIG MIN LILLA MUFFFFF (L) <3333



vadå fyllo :(

2009-11-16 @ 15:59:41
URL: http://hannabyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0