SKRÄCK LÖRDAG!

Tjenaaa tjenaaa =) Innan jag skrivit om min skräck lördag så måste jag bara säga att jag har haft en kanon mysig fredag tillsammans med min baby!, mysigtkille helt klart! ;) du är bra som fan, på alla sätt & vis!

 


Jag tycker om dej jävligt mycket, baby!
MarcusJalkander hjärta JohannaLindberg


Hoppas ni också haft en bra fredag, mycket fest eller mys, inte fan vet ja. men jag&marcus tog de rätt lugnt idag på morgonen fram till halv fem ungefär, ja åker med bussen till jkpg. Kvällens planer skulle bli chillkväll med polarna hos snyggelin, och så blev de också. men chill & chill kan ja ju inte påstå. Sebbe hade me världens skräckfilm. Om ni har hört talas om filmen: Paranormal activity. Det handlar om ett ungt par som bor tillsammans, och tjejen har varit förföljd av dimoner redan vid 13 års åldern. Och nu börjar det igen. Dom misstänker att ders hur är hemsökt, för att få bevis på detta så har dom övervakningskameror som filmer när dom sover, för att se vad egentligen händer.

Den går just nu på bio. Jag hade hört talas om den förut, att det skulle va den läskigaste filmen, och att man inte kan sova efter att man sätt den. Jag och baby tänkte kolla, men när jag såg trailern så nejtack!. Men när ja såg att sebbe hade me sej filmen ikväll, tänkte ja: ja måste fan se den. Och det gjorde vi. hahah men fyfan va jag "lipar av skräck, det är något jag verkligen hatar. jag satt ihop krypt med tim, och han va ju fan lika rädd som mej?! psykfilm!! men det sägs att den är verklig och det gjorde att filmen blev mer läskigare. och jag går ju såklart på sånt, att den ska vara verklig, men alla bara skrattar åt mej. haha Men efter den filmen så hade ja fan ont i hjärtat, så jag va tvungen att göra nånting som fick mej på bättre tankar, så jag,qimmen& jonte satt och kollade sjukt roliga filmer på Existens, haha. men vafan va det me qimmen sen:o, han va helt jävla sjuk. då går han runt med vassaste kniven han kunde hitta hos elin, och följde efter mej, jag hatar sånt! jag skrek och va livrädd, haha jag fattade själv att han inte skulle göra nånting. men jag fick tanken efter jag sätt filmen, att de har smittat av sej?! Okej, men nu har ja äntligen sätt den filmen, nu blir det inget mer!

ni som har sätt filmen, va tycker ni?

bilden säger ju allt!, bhuuuu, scaryyyy
Men tack för en galet kul och läskig kväll gays!:)
lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0