SLUT PÅ SÖNDAG!

Som ni kankse har förstått så tillbringar jag mina söndagar till grannflickan!, det är "våran dag" har alltid varit. På veckorna så har man så mycket annat att göra, plugg,shipping,dans och hokcey & massa mer så man hinner aldrig träffas, så det har bara blivit att söndagar är ett riktgit slappis dag, och den tillbringar vi tillsammans. Det tycker jag om :) I slutet av veckan nu då, kan man säga att veckan har varit rät lugn, hände inte så mycket. Torsdag & fredags var vi ju lediga, och det var jätte skönt faktiskt. Lång helg! I början av veckan var det rätt lugnt. Inte så mycket i skolan och allmänt var de lugnt. Allting kommer nu denna veckan. vi har borde prov och plugg att "se fram emot" thööö.. Men så är det serrö. Jag tänkte inte sitta här nu och skriva massa strunt utan nu ska jag sussa lite om jag kan!, messa lite med baby innan jag somnar. Men ni får ha det jätte bra, så hörs vi imon såklart!

nattiinattii soetiiies!


Bild som passar med mina söndagar, hihi

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0