TODAY

Tjenaa bloggisen! bilderna är tagna från Stylisten idag i skolan. Vi hade det rätt slappt sista timmen, jag fixade bara håret på dockan sen satt jag oh kollade på paradise hotel och satt vid datan. men det är nice tycker ja! det har varit en jobbig men flummig dag. Cilla våran lärare är grym, jag gillar henne, hon är cool som fan :D Och hanna & malin ligger fortfarande hemma och är sjuka, fan kom tillbaka till skolan nu tjejer, saknar er! och en sak som va rätt kul idag, jag skulle ringde upp hanna på mobilen, sen sa ja till robban(lärare) -kan inte du ringa och prata med henne. Och det gjorde han. hanna svarde -Heeej baby! haha och robban är så skön så han bara spelade me. fan va kul det va, pinsamt hanna! ;) aja du kommer iaf imon och det är bra det!




hihi :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0