VILKEN NATT!

Ycch vilken hemsk natt jag har haft. Har inte kunnat sova nånting, varför inte?! joo för ja har legat åh bara gråtit hela tiden.. Hela natten har jag tänkt på *****, haft panikångest. Allting känns bara så meningslöst, varför ja känner så har jag inget bra svar på, men mina tankar kommer alltid att finnas med i mitt liv, tyvärr kommer dom de!, det är bara acceptera läget och leva med dom! Att det finns hjälp, det är sjukt bra men tycker jag det hjälper. Inte ett piss!

På så sätt så hatar jag vintern, hatar mörkret, även om det kan vara jätte mysigt. Men det är jobbigt att hela tiden gå runt och vara orolig över nått som är onördigt just nu! aja så är läget.. På morgonen efter en lång & jobbig natt så kände jag att jag pallar bara inte ta mej till skolan, så ja sjukanmälde mej. det gjorde jag fan rätt i, har nu sovit hela dagen. sköönt! Mammii kom sedan hem med gott fika till mej & sis, älskar min mammi ♥ ♥



TACK till de som alltid bryr sej!



Kommentarer
Postat av: Anonym

älsklingshjärat.

bryr mig alltid om dig

2009-11-04 @ 18:46:50
URL: http://hannabyman.blogg.se/
Postat av: Lovisa*

Svar: Åh tack babe!

Och du.. vilket inlägg, =( Blir så ledsen och orolig när jag läser detta Johanna! Jag är sjuk nu, men när jg bli frisk kan jag höra av mig till dig så kan vi kanske ses? <3

Puss på dig Sweetheart finns Alltid här!

2009-11-04 @ 23:33:14
URL: http://thisislovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0