HANNIIE DISSAR!




Måste bara lägga in en diss i min blogg! ja vill verkligen göra det.
Jag dissar alla som går runt och snacka en massa jävla onördig skit, som inte ens stämmer.
Varför ska man gå runt åh kränka ner folk och gå runt och snacka en massa skit.
Det blir massa rykten.. och om dom inte ens stämmer varför gå man ut med de då?
Om man vill veta sanningen, kom till mej i så fall. för ja har MIN sanning här hos mej!
Hatar sånna som är så himla falska och visar sej vara sjukt söta, men sen får man höra efter att de kränker ner än!
Så fort man gör någonting, exempelvis umgås med killar i skolan och skrattar åt gemenskamma saker blablabla..
då finns det ju alltid någon som ser allt så sjukt fel och sprider massa äckliga rykten!
nu säger ja inte att de är någon i skolan men de spelar egentligen ingen roll, min diss är min diss, så är de!
PUSS





SEG dag i skolan!
Började dagen med lektioner,- Naturkunskap hurrar vi för!, ^^ haha
en god lunch på Dragonen blev allt mycket bätte. Drog direkt ner till mässan i Huskvarna.
Mässan för 9:ornas "framtid. Så ja & mina fina brudar hanna,lotta & linda åkte dit och hjälpte till att styla dom som vågade sej på en sminkning. Går ju plusgymnasiet,- stylist! Och det kan vi verkligen göra en HISS för! =)
Bra sällskap & mycket bra skola.

HANNABYMAN, du är verkligen helt galet fin!

CIIIAO!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0