EN SKA BLI TVÅ




VAD SKA MAN SÄGA MER EN ,- BABE'AN!

Kvällen är spikad tillsammans med Hanna, känns förjävla bra! hon är ju som en syster.
Jag bara älskar tjejen, vi är sjuka när vi är tillsammans men vi är ändå så himla bra!
Utan henne, ingen skola, ingen fritid & ingen babe'an.
Vi har funnit varandra starkt! hihi
Man har riktigt kul med dej, även att man har världens dåligaste dag, fyfan va du gör min dag!
Hon är livets tjej!
puss på denna brud.-

Hannabyman.blogg.se

(min tjej)

____________________________________

Kvällens planer blir faktiskt en del plugg, SUCK!
men det blir massa annat också, ;)

Bästis på nytt!




Kommentarer
Postat av: hanna

du är babe'an för fan!

du är så himla underbar & jag älskar dig.

du&jag är fan dom sjukaste jag känner.

LIVETS BRUDAR FAAAN :D

2009-10-20 @ 22:54:10
URL: http://hannabyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0