27/4

Tog moppen till dansen idag, vilket är mycket goare än att sitta 40 minuter på en buss, medans det tar 15 med moppen. Skjutsade också in hanna till stan, eftter att ha färget henne hår. oh fyfaaaan, va roligt! henne hår asså.. förlåt hanna, du vet vad jag menar,men så söt var hon. Och inte jätte nöjd var hon inte heller för den delen.. kan förstå de ;) men vi stannade till i stan en stund. Sen började min dans(Reggaeton)♥.

Efter dansen drog jag hemåt. Men stannade till vid utsikten ett tag också. Satt där och tänkte på allt möjligt! det är vackert där öppe, sjukt skönt att sitta själv och bara ta det lugnt. se hur livet lever^^ Sen åkte jag till saab och träffade på allec och hans fina bil.. mycket trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0