Dagen hos hanni

Jag hade en tid till vårdcentralen idag vid kl.10:00. Men jag vaknade halv 11. Och då hade min tid redan varit. (fick panik).. så jag ringde ner och bokade en ny tid tills imorgon. Jag gjorde mej iornding lite fort och drog sedan in mot stan. Stina sa att det inte var någon idé att åka till skolan för vi hade inga lärare idag, plus att vi jobbade med eget arbete, så jag pluggade lite hemma innan jag drog in.

Mötte upp Björn & Anton. Tog en ute kaffe på Coffee House By George. Sen kom maxii & Lisaa :) Vi satt ungefär i en timme innan alla skulle dra, utan jag & Lisa. Så vi satt där ett tag och tjötade. Sen kom viktor. Mycket trevligt! Satt och fikade några timmar till ;)


Maxine :)♥


Maxine & Björn ♥

Söta Lisaa ♥

Viktor ♥

Efter att ha suttit där ett bra tag, drog lisa hemåt. Men eftersom jag hade min dans vid 18:30, så va det ingen idé att åka hem. Men jag och viktor fick glida runt i stan lite. hamnade på donken, och lite så. :) haha sen vart det bara att gå och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0