Fet morgon

Lika skönt väder idag, ajjemen, och det är sånt vi alla gillar!! Gick upp rätt tidigt och gjorde lite käk tills jossan kom hem efter sin teori lektion. Sen satte vi oss på balkongen, så jäkla gott. Sen kom pallii också. Musik,kaffe och chill :)

Efter en stund i solen, satte vi igång med maten, och eftersom det är vi så gjorde vi det så enkelt som möjligt. Köttbullar och mackaroner.. men det är inte fel de heller.  Efter maten kom dea in med lite efterrätt. Varm banan med choklad i ugn. Oh de vart fint som fan. Men jag har ju hunnit andra saker än att bara käkat idag, haha har pluggat och fixat hemmasaker också.. Sen har min tid tillbringats ute i stekheta solen.

Nu väntar jag bara på att mammi ska vakna upp(hon tog en vilare efter jobbet), ska dricka lite kaffe med min bästa mammi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0