Hanni tipsar om något annat...


Jag fick tanken en gång när jag gick på stan och letade efter en bustier. Jag gick bland underkläderna, men hittade ingen som passade mej riktgit. Men dock hittade jag massvis med söta spetstrosor. Och då slog de mej i huvudet att varför inte klippa bort muffen på trosorna och använda dom som en bustier. NICE!!

Så jag tog fram ett par trosor som jag knappt använder hemma, och fixade till dom till det jag var ute efter att ha! och det funkade kanon tycker ja, rätt nöjd. Så om ni har några underkläder som ni skulle kunna offra, så gört! Resultatet blev:


Det är säkert många som redan gjort så, men ideén är kanon tycker ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0