Lååååååångfika på Waynes

Vi slutade innan 13:00 idag, men jag och hanna gick på resurs timmen och gjorde ett prov. Därefter drog vi ner mot stan, klockan var la halv två nånting. Sen satte vi oss på Wanyes. Emma & linnsan kom förbi och sen kom viktor. haha sjukt roligt idag. Emma gjorde min början på kvällen asså :) hon e ju pricksäker kan man ju lugnt säga ;) haha

Jag kom nyss hem från stan, och klockan är 19:00. Vi har typ suttit där i 4 timmar ungefär. Men rätt chill äre.. fast innan jag drog hem gjorde jag en annan sak, som ja ska visa er sen. men nu ska ja tagga kvällen, om det är något att tagga till på.. märker vi! hörs sen pussss

Hanna & Petra

Emma

Linnsan ♥

Hanna


Petra ♥

Viktor & Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0