LKP

Gårkvällen...
Jag satt hemma hela kvällen, gjorde ingenting. Plus att jag var svin trött. Men jag ringde lite och tjötade på Anders, sen väntade jag på att någon skulle höra av sej. Men det var rätt lugnt med de. Gick ner till mannelito & mammii, kollade film en stund. Men sen ringde Fizzk och sa att ja skulle komma till simon. Klockan var runt 22:50. Självklart gjorde ja de, eftersom jag vill komma ut och göra nått. Men jag trodde det vart lugnt där borta, så jag hade myskläderna på mej, men det va ju fest. haha! men de va rätt nice ändå! orkade inte bryr mej om hur jag såg ut.. träffade alla godingar. SKjutsade hem jockeman vid 1:00, sen åkte jag hem igen, sooov! Zzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0