Natten till idag!

Mannelito väckte med lite efter 9, och jag va helt död. Kunde knappt somna igår. Jag var öppe rätt länge, visste fan inte va ja skulle ta mej till. Gick runt i huset, la mej i soffan där nere, sen efter ett tag sprang ja upp och la mej. Sen kollade ja ett avsnitt av Bellas & Tyras show, sen ett avsnitt av Andra Avenyn. Helt galet..

Jag kände mej heller inte så jävla pigg när jag gick upp från sängen i morse. Och pappa lika så. Men självklart så träffade jag på min lilla flicka huset brevid, the girl next door


Senare sen kom hannapanna förbi, vilket var jätte roligt. För jag har knappt sätt henne denna veckan. Men dock var jag rätt lam, för ja har inte sovit nånting inatt. Hon stannade inte alls länge. För hon drog vidare till hennes pojkvän.. kände ju lite diss där ;)

Efter den timmen, så har jag spenderat min tid till att ligga i min säng och tittat upp i taget! :)


Kommentarer
Postat av: grannflickan

ÄLSKAR DIG HANNI! <3

2010-04-12 @ 16:45:11
URL: http://sofieegardhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0