Saint Tropez

Som jag skrev tidigare så skulle jag och elin jobba lite åt Saint Tropez, den nya butiken som öppnade i stan för någon dag sen. Jätte fin liten butik, hur mysiga kläder som helst. Dom hade verkligen stil! Och ni som inte vet vart den liggen, så ska jag berätta det. Den ligger precis vid Smycket inne i stan, på smedjegatan tror jag det heter. Men som sagt, jag och elin fick uppdrag att gå ut på stan och göra reklam av denna butiken. Berätta lite att den öppnat och så. Vi gick några varv i stan, men det gick rätt fort ändå tycker ja. Hon som jobbade där hette Nada, och en tjej till. hur trevliga som helst. Belöning fick vi också, 250:- plus att vi får hjälpa till i affären på helgerna lite då&då. Riktgit nice :D

När vi var klara så mötte vi upp Lisa, sen stack vi till Adlante och fikade. Träffade även ekman, och lite annat folk. Därefter mötte jag upp syrran i stan. Skulle köpa en present till mammi som fyller åt idag,. GRATTIS MORSAN! ♥

Åkte hem vid halv 6, kände mej dock lite stressad. Men det vart bara åka hem och göra mej iordning till kvällen.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0