Sen lördag natt och tidig söndags morgon

Tjenaa!
Pappa kom upp och växte mej, för jag skulle ut och köra mitt varv. sjukt segt vart det idag. Hade huvudvärk och ont i ryggen när jag vaknade. Men det gick rätt fort idag ändå,(som alltid)... En kop kaffe med mammi väntades.

Kom hem sent från sebbe igår, och jag trodde alla hade somnat där hemma. Men jag hörde hög musik från garaget där ute, men jag trodde verkligen inte det kom från oss. Men det gjorde de. Pappa och Peter satt och bärsade och sjöng och de vart ett jävla liv när man kom hem. Så sköna är dom ju! älskar att komma hem när det är stämning i huset på gubbarna. haha! Mamma var inte ens hemma, hon var ju på tjejfest, och jossan va inte heller hemma då. Dom kom senare sen. Grannflickan sov hos mej inatt, vi hade en del att snacka om!

Kvällen hos sebbe: var lugnt. Vi satt och kollade hockeyn, när dom tog hem skiten, as nice! :) sen tog vi det lugnt under hela kvällen. En del kollade film och andra datan & annat. Jag fick med mej Qimmen ner och tanka, och sen körde vi förbi vippen, fick med oss lite gött godis hem. Senare underkvällen kom Toleboy, Dans & Robban. Fast dom stannade inte lång stund, men alltid lika mys att träffa tole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0