EN DAG I APRIL

Såå nu har jag varit hemma i nästan en vecka...Nu är jag trött på de, och vill komma ut, så imorgon har jag bestämt att jag ska gå.

Idag kom Jossii förbi mej en sväng efter skolan. och det är alltid lika roligt när man träffar sin gamlast vän man har, för man pratar/skrattar alltid om alla minnen man har tillsammans. Först passade vi på att sätta oss en stund ute i solen när den ändå varmde så gött. Kaffe och bullar är de som gäller :) Sen tog vi en lång promenad med vovsingen på andra sidan ån. Sen avslutade vi med att dega oss i min säng, ta massa fula kort och bara ligga åh tjöta.. de gillar vi ♥






Kommentarer
Postat av: eva

bajs

2010-04-16 @ 19:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0