Zzzzz.. segt!

Tjenaaa.. Zzzzzzz!!
Vi vaknade upp vid 2 idag, haha sen natt! men värt det! Träffade elinbabe vid 15:00 nånting, drog till macken och käkade. Sen tog jag och elin bussen upp till mej. Märkte på bussen att jag inte har hemnycklar, så hanni att glömma sånt, men vi drog in till min "så fallade, andra familj". Grannen. Medans vi väntade på att mammii skulle komma hem. Sen hamnade vi i min säng, och har luggit här i 5 timmar. Bara kollat filmer. ♥

Följde elin till bussen vid halv 11, och direkt när jag kom hem igen så la jag mej gott i sängen. Har tänt massa ljus och en hel cola ska ja klunka i mej ikväll, samtidigt jag kollar på 100 filmer till.. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0