Crusing med bmx-en!

På festen igår fick en del för sej att cykla till maxi imorgon och käka. Och det var precis vad vi gjorde också. Idag vid åtta-tiden drog en jävla massa folk från gänget in till stan med va sin cykel. Vi var ungefär 20 stycken(jag räknade) ;) hur trevligt som helst, dock lite jobbigt men vilken kväll!

Cyklade till maxi och käkade. Stannade en stund för det kom lite annat folk. Sen drog vi till Piren och satte oss där och tog en liten paus.sen vidare hemåt längst vätterstranden. Och dagens bäll la självklart hanni(Jag själv!) haha alla höll på grabbens cykel där bak, och jag tappade kontrollen helt tillslut och trilla ihop. Skadat knä, men lite blod är ingen fara, överlevde iaf! :)

Kom hem nu för en stund sen. Klockan är nu 03:12 Och mina ben är helt slut och ja me för den delen. Men underbar kväll måste jag säga. Sjukt trevligt att så många ville hänga me!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0