enbart till min käraste syster!

hannii! du måste fanimej va det bästa snillet ja någonsin träffat! fast det vet du nog redan, men vad gör det om man säger det nångång för mycket. ALLT du hjälp mig med, tänka på ett annat sätt när det gäller vissa saker, som jag enbart kan snacka igenom med dig. underbar är du till tusen! alla andra kan bara ta sig nånstans, för du är bäst! och det bästa med att veta att jag har dig, är att jag alltid kommer få ha kvar dig! jag vet det, och det är det som känns så jävla tryggt! att få ha kvar en som kännt en hela sitt liv. du vet vad vi sagt! när vi är 90 bast och sitter på hemmet, haha.. ;) alla stunder med dig är oförglömliga, och det kan ja lova, det är många!

kommer sakna dig nu när vi åker! :(<3
och till sist!, men det kan du säkert lista ut vad jag ska skriva.....





JAG ÄLSKAR DIG! <3




PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0