Hemkommen från stan!

Hoppas ni haft en bra dag mina vänner! Jag har inte gjort allt för mycket. På förmiddagen har jag bara varit hemma hos min lilla vovsing. städat och haft mej. (behövdes kan man säga)! Var nere och solade innan också!


Sen fick jag med elin till stan, eller först åkte vi upp till a6:an för hon hade glömt sin pappas födelsedag idag(hur kan man) ;) så vi åkte snabbt upp dit. Men jag hittade en snygg t-shirt till mej. Köpte även en sådan till pappa ocskå för jag tyckte han va värd en för allt han gör för mej! så en t-shirt är ingenting, menmen alltid nått!

Pappsen fick en svart!



Åkte sen till stan och fikade som var planerat först! Träffade även Hanna och Rebecka. så dom satte sej vid oss. fast elin drog efter en stund p.g.a buss, men vi satt kvar ett jävla tag till. hur trevligt som helst Satt och garvade med dessa brudar länge.. fan va kul allt va! :) men nu är jag äntligen hemma..


Kommentarer
Postat av: Hanna såklart (:

duuu e la för skön stumpan :D! <3

2010-08-07 @ 21:28:47
URL: http://hannaajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0