Min Måndag

Idag i skolan var det som vanligt typ. Började lite smått med lektioner, eller mest genomgång om allting! Men rätt roligt är det, för vi har en del andra lärare och andra ämnen. I morse hade dom som valt ämnen Psykologi, jag var en av dom. Men det tycker jag verkar skit roligt och intressant att läsa. Finns ju ämnen i de området jag känner mej igen i, så det ser jag fram emot.

Sen va dagen rätt soft annars. Hannas kille Viktor hämtade upp mej,hanna,ronja och lotta efter skolan. Så drog vi ner och fikade på Adelante. As gött! Satt där 3 timmar typ :) Sen gick jag och ronja på stan och shoppade mina skor..

Och nu är ja skit slut, och ska strax bädda ner mej. Ikväll blir det ingen film att titta på, nu ska ja bara försöka sova ! så jag säger nattinatti till er. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0