SÖNDAG

Vilken slappis dag!

Vaknade upp vid ett tiden och ville bara ligga kvar. Men gick upp till slut och käkade fetaste frulle :) Sen gick jag och la mej lite igen. Fast det gör jag alltid efter frukosten, så skönt ju!

Har inte gjort alls mycket idag, bara slappat och haft mej. Drog ner och lämnade lika grejer oss elin, sen drog jag direkt till solariumet idag igen. eftersom det inte är sol och sommar längre så får man leva på solariumet ett tag! ;) blev en 20:minutare iaf!


Tänkte göra mej iordning nu, för jag ska in till stan ikväll och träffa elin efter att hon varit på bio. Det blir en god fika och massa tjöt ikväll kan ja tänka mej!:)

hörs senare sen! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0