SVAR PÅ FRÅGA!

Fick en kommentar av en söt tjej som heter Amanda, hon skriver såhär:

Hejsan! Såg att du gick på Plusgymnasiet Stylist linjen. Imorgon börjar jag också på samma skola & samma linje men i Norrköping. Jag är inte direkt någon tjej som brukar sminka mig eller brukar sminka folk. Jag tar bara på mig lite mascara. Var det någon/några i din klass/skola som var likadan? Är sjukt nervös att det r bara jag som ska vara sån, haha. Töntig jag låter men undrade bara :)
Underbar blogg!

Svar:
Tack att du tycker det, var roligt att höra! :) Det spelar ingen roll om man är sminkad eller inte. Huvudsaken är den att det är ett intresse. Eftersom vi på stylist linjen håller på med att från hår,smink,naglar och annat som gör en fin så måste man ju också tycka om det man håller på med. Vi har några i klassen som aldrig sminkar sej i skolan men endå går dom där. Så absolut behöver man inte vara överspacklad eller alltid ha snygga kläder. What ever vafan! om du gillar det så fine :D Se bara till att vara dej själv, då kommer allting bli kanon!

Det kommer bli bra Amanda, tro mej! :)

Kommentarer
Postat av: amanda

Taack för svar! :D Genast känner jag mig ännu ännu lugnare! :)

2010-08-23 @ 15:49:16
URL: http://rosajordgubbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0